czwartek, 22 listopada 2012

Blogowe początki Life&Strawberries

Cześć!

Jestem Marta i witam serdecznie na moim blogu.

Wszyscy dookoła blogują, a ja jedynie czytam (i czasem też komentuję) niektóre strony, inspiruję się, ciekawie i po trochu zazdroszczę (wytrwałości, kreatywności, osiągniętego sukcesu) blogerkom. W mojej głowie od jakiegoś czasu tliła się pewna myśl - a może bym tak jednak... No więc: tak ;)

Coś o mnie...

Lubię się wypowiadać, na poruszające mnie tematy. Lubię poznawać nowych ludzi. Lubię języki obce, choć niestety mimo nauki kilku, płynnie mówię tylko jednym. Lubię modę (choć dość niedawne to odkrycie :D). Lubię małe-wielkie zmiany, rozwój i gdy ludzie czują się dobrze :) Wiecie co w tym ostatnim mam na myśli? :) Może ma ktoś podobne zainteresowania?

A na blogu będzie o...

o tym dowiecie się już niedługo. Mała podpowiedź w nazwie i powyższych wypocinach ;)

Do zobaczenia!


PS. Bardzo przepraszam, za nieład od strony technicznej, ale, jak widzicie, strona w budowie.

6 komentarzy: